poczta@zsp.wieruszow.pl | telefon: 62 784 13 21 | faks: 62 784 17 71

ZSP Wieruszów

Erasmus+ – Wycieczka do Rimini – ZSP Staszic Bolonia

Na początku listopada wyruszyliśmy na wycieczkę do Rimini. Łapaliśmy ostatnie letnie promienie słońca i ładowaliśmy akumulatory na nadchodzącą zimę. Podróż rozpoczęła się na dworcu kolejowym w Bolonii , skąd mieliśmy bezpośredni pociąg do Rimini. Po 1,5 h byliśmy już na miejscu. Rimini to typowy włoski kurort, który jest położony nad Adriatykiem, oferuje nie tylko piękne, szerokie plaże i ciepłą wodę, ale także wiele innych atrakcji. Nam szczególnie podobał się  Most Tyberiusza, który ma ponad 2000 lat i nadal jest użytkowany, oraz piękne klimatyczne uliczki z kolorowymi kamieniczkami. Osobliwością Rimini są także słynne murale, które są widoczne w wielu miejscach. Każda wycieczka to możliwość poznania nowych miejsc, kultury i zabytków, dlatego nie ograniczamy się tylko do Bolonii, ale korzystamy z możliwości i zwiedzamy także inne miasta. Być może niektórzy z nas jeszcze tu wrócą aby poznać to piękne miasto, bo krótka wycieczka to zdecydowanie za mało. Do Bolonii wróciliśmy wieczorem pozytywnie nastawieni i naładowani słoneczną energią na kolejne dni pracy.

Po więcej ciekawostek i informacji zapraszamy na naszego Facebooka: Erasmus+ Bolonia 2022 Staszic

Wyjazd uczniów obywa się w ramach projektu „Europejski fachowiec IV” (nr 2020-1-PL01-KA102-080617). Projekt „Europejski fachowiec IV” jest współfinansowany ze środków programu Unii Europejskiej Erasmus+.