Rok szkolny 2007/2008

Wycieczka do Zakopanego

Autor: A.Mieszała  Data: Czwartek, 22 listopada 2007

W dniach 16-18 października 2007 roku uczniowie klas 2LPzib, 3LPzib, 3LPzia, 2LPea, i 1Tek Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Wieruszowie wzięli udział w wyjeździe do Zakopanego. Wycieczkę zorganizował ks. Józef Wachowiak. Dodatkowo opiekunami byli ks. Marcin Wiśniewski oraz mgr Piotr Wyżnikiewicz.

Wyjechaliśmy o godzinie 8:00 spod Kościoła Św. Stanisława w Wieruszowie. W drodze do Zakopanego zatrzymaliśmy się w Tyńcu gdzie zwiedziliśmy Klasztor Benedyktynów. Następnym ciekawym miejscem było Sanktuarium Miłosierdzia Bożego w Łagiewnikach. Po dojechaniu na miejsce zostaliśmy zakwaterowani, a następnie ruszyliśmy na Kotalówki do Pustelni Brata Alberta. Pierwszy dzień zakończył się zwiedzaniem Krupówek.

Drugiego dnia wstaliśmy wcześnie rano i wyruszyliśmy w pieszą wędrówką na Morskie Oko. Po ciężkiej wyprawie odbyła się Msza Święta sprawowana przez ks. Marcina i ks. Józefa.

Ostatniego (trzeciego) dnia wybraliśmy się do Sanktuarium Królowej Tatr. Potem udaliśmy się na Rusinową Polanę, gdzie wolny czas spędziliśmy na śnieżnych harcach. Po śnieżnej zabawie wszyscy spakowali się i udaliśmy się w drogę powrotna. Wstąpiliśmy jeszcze do Krakowa, gdzie zwiedziliśmy Wawel, rynek oraz Sukiennice. Do Wieruszowa wróciliśmy około godz. 22:00.

Wyjazd ten na długo pozostanie w naszej pamięci i będziemy go zawsze mile wspominać.

Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura

Projekt i wykonanie Z S P Wieruszów