Rok szkolny 2006/2007

Karpacz

Wycieczka do Karpacza

Autor: R.Gruszka  Data: Środa, 23 maja 2007

W dniach 10-12 maja 2007 roku uczniowie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Stanisława Staszica w Wieruszowie wzięli udział w szkolnej wycieczce do Karpacza. Opiekunami 21 uczniów z klasy II Teb byli: mgr Robert Gruszka (wychowawca klasy) i mgr Piotr Wyżnikiewicz.

Do Karpacza dotarliśmy busem i pociągiem. Zakwaterowaliśmy się w gościńcu "Gazda". Pierwszego dnia oprócz podróży zwiedziliśmy Karpacz i zjeżdżaliśmy letnim torem saneczkowym. Drugiego dnia poszliśmy pieszo na Śnieżkę, zajęło nam to 9 godzin, zwiedziliśmy również Kościółek Wang. Dzień zakończył się grillem. Ostatniego dnia pojechaliśmy busem do Szklarskiej Poręby, gdzie zwiedziliśmy Wąwóz oraz Wodospad Kamieńczyka. Po obiedzie wróciliśmy późnym wieczorem do miejsca zamieszkania.

Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura Miniatura

Projekt i wykonanie Z S P Wieruszów